A1A3Edwin

Brightest uit Kontich steunt Kinderkankerfonds met loop- en wieleroutfits van VeeloHeero

KONTICH  – Bij Brightest, een Belgisch consultancy bedrijf uit Kontich, gespecialiseerd in software kwaliteit, zochten ze leuke loopshirts voor alle medewerkers. Want een gezonde geest in een gezond lichaam levert de beste prestaties.

Daarvoor klopten ze aan bij VeeloHeero, de Willebroekse start-up in unieke loop- en wieleroutfits. Samen ontwikkelden ze een outfit voor het Brightest personeel, dat het zal aandoen op vele loopwedstrijden. Verder schonken ze 200 euro aan het Kinderkankerfonds.

Alexander, de designer van VeeloHeero, liet zijn creativiteit de vrije loop en ontwikkelde loopshirts voor Brightest. Daarbij wordt de huisstijl van Brightest gecombineerd met een aantal leuke iconen. Belangrijk was dat de shirt kan dienen voor verschillende sportactiviteiten.

Daarom werd gekozen voor een waaier aan iconen gaande van gewichten, een fiets, tot een racket en een lopersicoon. Verder werd de ‘no-nonsense’ cultuur van het bedrijf doorgetrokken in het design: één groot logo gecombineerd met de merkkleuren, geen combinatie van drukke prints met felle kleuren voor dit bedrijf.

Zoals steeds bij VeeloHeero wordt tien procent van de verkoop geschonken aan een goed doel. Brightest koos om 200 euro te doneren aan het Kinderkankerfonds. Deze vzw zet zich elke dag in voor kinderen met kanker en hun gezinnen.

Concreet zorgen ze onder meer voor ondersteuning op financieel, mentaal en fysiek vlak. Het Kinderkankerfonds brengt de getroffen gezinnen ook in contact met lotgenoten om samen de moeilijke strijd aan te gaan. Een initiatief dat Brightest en VeeloHeero graag een steuntje in de rug geven.

Eva Van Camp, Lead Marketing van Brightest: ‘Helaas hebben we in het verleden bij één van onze medewerkers van dichtbij een kinderkankerdiagnose meegemaakt. Sindsdien volgen we deze organisatie iets nauwer op, al zetten we ons in voor verschillende goede doelen.’

‘Onze slogan ‘Aim high’ geldt niet alleen voor onze dienstverlening maar trekken we ook door in ons maatschappelijk engagement.’

Jan Vernaillen van VeeloHeero: ‘De visie en waarden van Brightest sluiten perfect aan bij waar we bij VeeloHeero voor staan: uniek, warm en met het hart op de juiste plaats. We zijn trots dat het Brightest personeel in onze outfit zal rond lopen. Want… A true VeeloHeero rides the right stuff.’

Brightest is een Belgisch IT-bedrijf gespecialiseerd in software kwaliteit met een focus op software testing. Gemotiveerde software testing professionals helpen klanten bij het bereiken van hun kwaliteitsdoelstellingen door het aanreiken van innovatieve oplossingen en diensten.

Gezonde, gelukkige en gemotiveerde medewerkers presteren beter en maken van onze klanten ook gelukkige klanten. Daarom zet men in op fysieke en mentale coachingtrajecten die professionele en individuele groei garanderen.

VeeloHeero werd opgericht door Alexander Temmerman (32), grafisch designer, orakel van de Radio Stelvio podcast en Jan Vernaillen (43), interim marketing manager, recreatief triatleet en all-time levensgenieter.

Ze bieden unieke loop- en wieleroutfits met een hart aan. ‘Uniek’ want VeeloHeero biedt wielerenthousiastelingen, wielerclubs en bedrijven een eigen, uniek, zelfontworpen design aan. ‘Met een hart’ want tien procent van de verkoopsprijs gaat steeds naar een lokaal goed doel. (EM / Foto VeeloHeero)

Views: 89

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Learn more