A1A3EdwinVoetbal

Voormalig kankerpatiëntje en tien jaar Beerschotspeler wordt shortsponsor op het Kiel

ANTWERPEN – Wanneer ambitie en passie elkaar kruisen, ontstaan de mooiste verhalen. Dat is precies wat SHOW:TIME en Beerschot samenbrengen. Het kledingmerk is nu shortsponsor op het Kiel. En te weten dat zaakvoerder Zino Beuckeleers op zesjarige leeftijd als doelman van Beerschot nog in het ziekenhuis belandde, waar artsen de vreselijke diagnose stelden: leverkanker.

 De 27-jarige Zino Beuckeleers is veel meer dan een ondernemer. Hij is een toonbeeld van ambitie, creativiteit en doorzettingsvermogen. Als videograaf reist hij de wereld rond met  Dimitri Vegas & Like Mike. Maar Zino’s talenten reiken verder dan zijn camera. Hij is ook de drijvende kracht achter het snelgroeiende modemerk SHOW:TIME, en sinds kort partner van zijn grote liefde: voetbalclub Beerschot.

 SHOW:TIME werd opgericht in 2022, geïnspireerd door Zino’s passie en zijn overtuiging dat het leven kostbaar is. Beuckeleers: ‘Voor mij is het elke dag SHOW:TIME. Het gaat over je dromen najagen en je kansen grijpen.’

SHOW:TIME is er voor iedereen die het maximale uit het leven wil halen. Vanuit zijn ervaring in de mediawereld wist Zino hoe hij een merk kon creëren dat kracht en ambitie uitstraalt. SHOW:TIME’s minimalistische ontwerpen en zwarte stuks zijn een mix van luxe, eenvoud en functionaliteit.

 Als videograaf is Zino een vertrouwd gezicht bij Vlaamse sterren zoals Regi, Viktor Verhulst, Bart Peeters en Lost Frequencies. ‘Het is geweldig om te zien hoe bekende artiesten niet alleen mijn werk waarderen, maar ook mijn kledingmerk dragen.’ SHOW:TIME wordt gedragen door artiesten op het podium, in de studio en daarbuiten. Ook atleten zoals voormalig olympiër Thomas Briels zijn fan.

Zino’s band met Beerschot gaat veel verder dan een zakelijke samenwerking. Hij groeide op op het Kiel en speelde er tien jaar lang bij de club van zijn dromen.  Maar zijn connectie met de club werd op een onverwachte manier nog dieper.

 Op zesjarige leeftijd stond Zino als doelman op het veld toen een bal keihard in zijn buik terechtkwam. De impact leidde tot een ziekenhuisbezoek, waar artsen een schokkende ontdekking deden: leverkanker. ‘Die bal heeft mijn leven gered. Het zorgde ervoor dat de kanker op tijd werd ontdekt en behandeld. Sindsdien is mijn liefde voor Beerschot groter dan ooit. ‘Ik ben supporter in hart, nieren én lever.’

 De samenwerking met Beerschot is meer dan een zakelijke deal. Het is een eerbetoon aan de club die een cruciale rol speelde in zijn leven. ‘Beerschot heeft me letterlijk en figuurlijk gered.’

‘Nu is het mijn beurt om iets terug te geven. Het voelt geweldig om SHOW:TIME te zien schitteren naast de naam van de club die me alles heeft geleerd over doorzettingsvermogen.’

 Als officiële partner van Beerschot prijkt het SHOW:TIME-logo op de shorts van de spelers, op de LED-boarding in het stadion en op de socialmediakanalen van de club. Kaj Schueremans, commercieel manager van Beerschot: ‘Deze samenwerking is een perfecte match, Zino brengt passie en visie, en zijn merk past perfect bij de rauwe, ambitieuze cultuur van onze club. Zijn persoonlijke verhaal maakt dit partnerschap nog krachtiger.’

Het merk heeft een exclusieve Beerschot-collectie gelanceerd, speciaal ontworpen voor de fans, van casual hoodies tot T-shirts. Ook de spelers van Beerschot dragen SHOW:TIME in hun vrije tijd. (EM / Foto’s Buzzagency)

 

Views: 255

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Learn more