SK Beveren en het kinderkankerfonds
Beeldmateriaal SK Beveren
Tekst MD/SIDK
Volg verder via dit media en ons e magazine
SK Beveren heeft aangekondigd dat ze het tweede deel van het seizoen 2024-2025 zullen spelen met het logo van VZW Kinderkankerfonds op hun shirts. Dit initiatief maakt deel uit van de grootste visibiliteitscampagne ooit voor het Kinderkankerfonds, met als doel nationale bekendheid te vergroten en meer mensen naar het fonds te leiden. Naast zichtbaarheid en financiële steun, omvat het project ook het organiseren van onvergetelijke momenten voor kinderen met kanker en hun families.
De club heeft veel partners bereid gevonden om dit initiatief te steunen, waaronder Peppermill Friends en Bondec als Main Partners, en andere bedrijven zoals MHC Mobility, Cibel, ramen en deuren De Clerck, Lumosa, Van Moer Logistics en bakkerij Verstraeten.
Bart Foubert, CEO van SK Beveren, benadrukt dat de club streeft naar een positieve impact op de gemeenschap en de samenleving. Onder de naam SKB Everybody ondersteunt de club voortdurend initiatieven die de community rondom de club samenbrengen en verbinden. Het Kinderkankerfonds speelt een cruciale rol in het bieden van hoop en steun aan kinderen met kanker, hun families en omgeving.
Dierik Van den Meerssche, voorzitter van VZW Kinderkankerfonds, is erg opgetogen over dit project en zal in 2025 voluit supporteren voor SK Beveren.
De lanceringsvideo is hier te bekijken: https://youtu.be/MJTqicjeGKM
Views: 5
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.